خانه > انگلیسی > شما هم انگليسي صحبت كنيد

شما هم انگليسي صحبت كنيد

شايد براي خيلي از شماها انگليسي صحبت كردن يك آرزوي ديرينه باشه. شايد خود ما در اين وبلاگ ده بيست مطلب جدا راجع به همين اتگليسي صحبت كردن فرستاده ايم و تا اينجا چهار پنج تا سيستم مكالمه راه اندازي كرده ايم. هميشه طرفدار اين موضوع زياد بوده، در آخرين سيستمي كه اخيرا افتتاح كرديم نزديك به 500 نفر عضو شدند ولي اونطور كه شايسته بود نتونستيم جلسات مكالمه آنلاين انگليسي رو برگزار كنيم هميشه باعث شرمساري و شرمندگي بود در مقابل انتظاراتي كه دوستان از ما داشتند.

به هر حال با خبر شديم كه ظاهرا پال تاك مسنجرش بدون مشكل و مسدود بودن براي آي پي هاي ايراني هم باز مي شه و صد البته چند تا مورد آزمايشي رو خودمون تست كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه با توجه به امكاناتي كه پال تاك در اختيارمون مي زاره بهترين راه براي تداعي شعارمون كه صحبت كردن انگليسي را با انگليسي صحبت كردن ياد بگيريد رو پيدا كرديم.

تو يك هفته اي كه سيستم رو تست مي كرديم به محض فعال كردن روم اختصاصيمون پر مي شد از آدمهاي مختلف از همه جاي دنيا،‌ بيشتر چيني و هندي و ويتنامي و روسيه اي. كمي كه روم خودش رو پيدا مي كرد،‌ در كمال تعجب،‌ با توجه به اينكه روم در بخش يادگيري زبان قرار داشت، افرادي هم از خود آمريكا و انگليس و استراليا وارد روم مي شدند و خيلي با علاقه به ابراز ايده هاشون مي پرداختند و حتي خيلي هم ما رو به خاطر هدفمون تشويق و تمجيد مي كردند.

و اما …

اگر شما هم مي خواهيد عضو اين سيستم شويد كافيست از لينك زير يك پك حدودا 18-19 مگابايتي رو دانلود كنيد. تمام مراحل نصب و اجرا و نهايتا ورود به روم رو براتون بصورت كامل تو يه فايل پي دي اف گذاشتم. اميدوارم كه بتونيد به راحتي اجراش كنيد و تو جلسات حاضر بشيد.

البته بايد اين رو هم اشاره كنم كه روم زماني فعال خواهد بود كه من آنلاين باشم و اين اتفاق معمولا صبح ها،‌ بعد از ظهرها تا ساعت 4 و شب ها ساعت 11 به بعد خواهد بود. اين زمانبندي فقط در ابتدا اين طور هست و به محض اينكه من ادمين هاي ديگه رو پيدا كنم اين ساعات افزايش خواهد كرد و تمام سعيمون در اين خواهد بود كه اين روم 24 ساعته باز باشه.

لازم به ذكر هست كه فعلا ورودي سايت پال تاك مسدود هست و به همين خاطر ما فقط مسنجر اون رو كه مسدود نيست در اختيارتون قرار مي ديم كه مي تونيد از طريق اون هم ثبت نام كنيد و اكانت بسازيد. اگر احيانا در طول نصب و ايجاد اكانت با مشكل مسدود بودن مواجه بوديد لطفا مشكل خودتون رو به واسطه نرم افزار هاي مختلف حل كنيد تا اون مسدود بودن حل بشه و ديگه بعد از دفعه اول به اون نرم افزارهاي ضد سد نياز نخواهيد داشت.

لينك دانلود پك از طريق پرشين گيگ
لينك دانلود پك از 4shared

رمز فايل فشرده netsooz هست.

موفق باشيد.

  1. darya
    ژانویه 23, 2011 در 2:48 ب.ظ.

    سلام من دریا هستم
    می خواستم بدونم برا من که در حد پایین زبان بلدم این پال تاک کارآمد هست میتونم در روم شرکت کنم ، آیا شرایط خاصی داره
    ببخشید یه سوال دیگه : میشه این لینکی رو که برا دانلود گذاشتید جایی دیگه (کافی نت ) دانلود کنیم بعد رو سیستم خودمون نصب کنیم .
    از استاد حمیدی کمال تشکر رو دارم .

    پاسخ
    از توجه شما سپاسگذارم، اين مكالمه ها براي هر سطحي پيشنهاد مي شه،‌ اولا كه معمولا با معرفي و صحبت راجع به موضوعات روزمره شروع مي شن كه حتما مي تونيد با هر سطحي كه باشيد نظراتتون رو به اشتراك بگذاريد. و كم كم حتما راه مي افتيد و به واسطه همين سيستم و تلاش خودتون سطحتون رو به مرحله دلخواه مي رسونيد.
    نرم افزار رو مي تونيد هرجايي خواستيد دانلود و هر جايي خواستيد نصب كنيد فقط بايد به اينترنت وصل باشيد حتما.

    موفق باشيد.

  2. ژانویه 27, 2011 در 10:44 ق.ظ.

    سلام و عرض ادب
    متاسفانه من به علت نداشتن اینترنت پرسرعت نمیتونم از این گزینه استفاده کنم ولی به نظرم بهترین راه برای افزایش مهارت در صبحت کردن باشه… نظر شما راجع به دوره های آموزشی سایت سلام زبان چیه؟ من هر چی به موسسات مختلف مراجعه کردم متاسفانه روش تدریس خوبی ندیدم و دست آخر خودم درس میخونم خواهش می کنم هر توصیه ای که لازمه به من بکنید هرچند که مطالب قبلی شما رو خوندم و استفاده می کنم.
    با سپاس فراوان

  3. azade
    ژانویه 27, 2011 در 11:09 ق.ظ.

    سلام آقای امیر. خوشحالم که کاری رو که در زمینه ی speakingشروع کردین با استقبال مواجه شده. یادمه که یه وبسایت هم واسه کارای ترجمه زده بودین. که آدرسشو من فراموش کردم و با سرچ هم نتونستم پیداش کنم.حالا نمیدونم هنوز نیاز به مترجم دارین یا نه. اگه بشه از طریق اینترنت من هم بخشی از ترجمه ها رو انجام بدم استقبال میکنم. در این باره منتظرخبر از طرف شما هستم. در حال حاضر ایران زندگی نمیکنم و مالزی هستم به همراه همسرم.اگه کاری از طریق اینترنت مثل ترجمه باشه به من معرفی کنین.چون من چند سالی در ایران مترجم بودم و مربیگری زبان انگلیسی هم میکردم. و میخوام باز کار ترجمه روادامه بدم.چند بار به آیدیتون که تو ادد لیستهام هست پیام گذاشتم در این باره براتون. اما مثل اینکه شما ندیدن. در هر صورت منتظر پاسخ شما و راهنمایی در این زمینه هستم.

  4. vahid
    فوریه 5, 2011 در 4:17 ب.ظ.

    سلام
    در مورد نرم افزاری که عنوان کردین
    من پیشنهادم RaidCall هستش
    حجم خیلی کمی داره ، 600 کیلوبایت !
    دانلودش راحته و فقط یه عضویت ساده داره
    تو ایران هم کاربرد داره
    60 نفر آنلاین میتونن باشن ، و اینکه تالک هم داره

  5. amir
    فوریه 9, 2011 در 2:14 ب.ظ.

    سلام
    من در قسمت اتاق ها english4us ندیدم
    هنوز فعالیت دارید؟

  6. Fateme
    اکتبر 6, 2011 در 3:47 ق.ظ.

    Hi,thank you very much.It was wonderful!

  1. ژانویه 23, 2011 در 3:57 ب.ظ.
  2. ژانویه 23, 2011 در 3:59 ب.ظ.
  3. فوریه 2, 2011 در 5:59 ب.ظ.

بیان دیدگاه